امروز: 31 فروردین 1403
افتتاحیه و اختتامیه / آرای هیات داوران شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
افتتاحیه و اختتامیه / مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد.
نقد و گفتگو / مصاحبه با سولاک مِلکه گالستیان؛ نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش «فاصله» از کشور ارمنستان
خبر و گزارش / در دومین روز از جشنواره شانزدهم 26 اثر نمایشی اجرا شد.
خبر و گزارش / پیام دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان درباره فاجعه غزه
نقد و گفتگو / نشست خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد.
خبر و گزارش / استقبال از گروه های نمایش خیابانی کردستان عراق در پایانه مرزی باشماق
افتتاحیه و اختتامیه / کارناوال و مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد.
خبر و گزارش / معرفی داوران شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان/ بخش های کودک و نوجوان، آیینی و سنتی، فراگیر (معلولین) و بین الملل
خبر و گزارش / معرفی داوران شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان/ بخش های آزاد، دگرگونه های اجرایی و ویژه (ایثار)
441 بازدید
بخش: نقد و گفتگو
تاریخ: 8 آبان 1400

گفتگو با آرش رضایی، کارگردان نمایش «همه برای همه»

کارگردان نمایش «همه برای همه» از بروجرد استان لرستان از برگزاری باشکوه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان ابراز رضایت کرد و گفت: تئاتر خیابانی به عنوان تئاتر ملی و ایرانی به جهانیان معرفی شود.
آرش رضایی اظهار داشت: برای دومین بار در این جشنواره شرکت کرده و سال گذشته نیز به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی به رقابت پرداختیم. وی با بیان اینکه تئاتر یکی از شاخه‌های هنرهای نمایشی است که داستانی را در برابر تماشاگران نمایش می‌دهد، گفت: نمایش «همه برای همه مربوط به یک موضوع تاریخی در مورد تاریخچه نفت و اتفاقاتی از اکتشفات اولین قطره نفت تا غرق شدن نفتکش سانچی است.
این کارگردان بروجردی بیان کرد: 12نفر برای اجرای این تئاتر در این جشنواره حضور داشته و خوشبختانه همه امکانات و موقعیت جشنواره عالی و تئاتر خیابانی بسیار خوب برگزار می‌شود.
وی با ابراز رضایت از برگزاری باشکوه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان علی‌رغم شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین عوامل معرفی و گسترش تئاتر خیابانی در ایران برگزاری جشنواره‌های متعدد تئاتری در طی این سال‌ها در سطح کشور به ویژه مریوان بوده که امروزه کشورهای خارجی نیز از حضور در این رویداد استقبال می‌کنند.

(نقل از تسنیم)



نظر بازدیدکنندگان:
ارسال نظر
نام: *
تلفن/ایمیل:
متن نظر: *
- اعداد داخل تصویر را وارد کنید
- برای تصویر جدید روی آن کلیک کنید


از نگاه دوربین
استقبال از گروه های نمایش خیابانی کردستان عراق در پایانه مرزی باشماقدر دومین روز از جشنواره شانزدهم 26 اثر نمایشی اجرا شد.مصاحبه با سولاک مِلکه گالستیان؛ نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش «فاصله» از کشور ارمنستانمراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد.آرای هیات داوران شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریواننشست خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد.کارناوال و مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد.پیام دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان درباره فاجعه غزه
آرشیو مطالب
تمامی حقوق این سایت متعلق به جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان میباشد. 1396 ©