امروز: 30 فروردین 1403
افتتاحیه و اختتامیه / آرای هیات داوران شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
افتتاحیه و اختتامیه / مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد.
نقد و گفتگو / مصاحبه با سولاک مِلکه گالستیان؛ نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش «فاصله» از کشور ارمنستان
خبر و گزارش / در دومین روز از جشنواره شانزدهم 26 اثر نمایشی اجرا شد.
خبر و گزارش / پیام دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان درباره فاجعه غزه
نقد و گفتگو / نشست خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد.
خبر و گزارش / استقبال از گروه های نمایش خیابانی کردستان عراق در پایانه مرزی باشماق
افتتاحیه و اختتامیه / کارناوال و مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد.
خبر و گزارش / معرفی داوران شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان/ بخش های کودک و نوجوان، آیینی و سنتی، فراگیر (معلولین) و بین الملل
خبر و گزارش / معرفی داوران شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان/ بخش های آزاد، دگرگونه های اجرایی و ویژه (ایثار)
503 بازدید
بخش: خبر و گزارش
تاریخ: 7 آبان 1400

جشن تولد سورپرایز علیرضا استادی در پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

علیرضا استادی، داور پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، سر صحنه اجرای یکی از نمایش های جشنواره سورپرایز شد. استادی متولد 7 آبان 1352 است که این تاریخ مصادف بود با روز دوم جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان. عوامل اجرایی و طرفداران استادی در این روز با تهیه کیک تولد، قبل از اجرای نمایشی با عنوان «دریا زمین ماهی هاست» از آبادان، سالروز تولد وی را جشن گرفتند. گروه موسیقی این نمایش نیز با این جشن همراهی کرده و آهنگ «تولدت مبارک» را با تِم موسیقی سنتی جنوبی اجرا نمود.
استادی در این مراسم گفت: آرزوی من سلامتی تک تک شما عزیزان است که با وجود مشکلات زیادی که دارید همواره مشوق کارهای فرهنگی هستید و امیدوارم همواره خوش و خرم باشید و سالیان سال جشنواره تئاتر خیابانی مریوان برپا باشد.
علیرضا استادی، بازیگر تئاتر و سینما است. وی بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرده است و با فیلم بعدی همین کارگردان به نام «نسل سوخته» ادامه داد. وی در فیلم هایی همچون کلاشینکف، لاتاری، واسطه و اکسیدان بازی کرده است و بازی بیش از 70 فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را در کارنامه خود دارد.



نظر بازدیدکنندگان:
ارسال نظر
نام: *
تلفن/ایمیل:
متن نظر: *
- اعداد داخل تصویر را وارد کنید
- برای تصویر جدید روی آن کلیک کنید


از نگاه دوربین
مصاحبه با سولاک مِلکه گالستیان؛ نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش «فاصله» از کشور ارمنستاندر دومین روز از جشنواره شانزدهم 26 اثر نمایشی اجرا شد.پیام دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان درباره فاجعه غزهاستقبال از گروه های نمایش خیابانی کردستان عراق در پایانه مرزی باشماقنشست خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد.کارناوال و مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد.مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار شد.آرای هیات داوران شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
آرشیو مطالب
تمامی حقوق این سایت متعلق به جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان میباشد. 1396 ©